måndag 21 februari 2011

varför skriva om man inte har nått att komma med

hejsan alla bloggläsare!
sorry, att jag inte har skrivit. men jag har inte vara så sugen på att blogga sen i lördags. och tänker inte göra det nu heller. kanske. vem vet!? eftersom jag har inte något nytt på minne. så då tänkte jag att det är onödigt att blogga. det är ju inte precis så roligt att läsa min blogg om jag inte har nått vettigt att skriva. något nytt.. men nu ska jag iaf ta o göra lite läxa. tyska diskussion imorrn. har inte hittat nå information än. ja just de. sen är jag tvungen att läsa min Engelska bok. så att jag hinner ikapp. har ju varit hemma me feber en vecka. så har inte orkat läsa nå. men vänta o se. snart så är jag ikapp. inte så långt efter. hehe!! ehm. ja. ni ser ju. nu är kanske detta bara ointressant att veta. men jag måste skriva nått iaf.

näe, läxaläxaläxa!

pussheej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar