söndag 27 februari 2011

helgen är över

hejsan alla bloggläsare!

jaha, nu är denna helg oxå slut. varför ska helgerna vara så korta för. kan nån svara mig det? tycker att dom går så otroligt snabbt nu. dessutom så gör jag inte så mycke på helgerna nu för tin... aja. denna helg så blev det. på lördag, stan, lite shopping. köpte en jacka för att åka slalom i o så. sen köpte jag ett par ramar. har nåra bilder som ska upp på väggen min. (: aja. sen for vi (min familj) o åt pizza på Marco Polo. sen efter det blev det hockey. kul. Modo vann efter förlängning och nu ligger dom på slutspelsplats. hoppas att dom kan stanna där nu. (: jepp. o idag har det inte blivit så mycke. typ legat i soffan hela dan. haft så otroligt ont i huvve så jag trodde att den skulle sprängas. aja. det var min helg iaf. o nästa helg blir det ännu roligare. då ska vi ha slumber party hos en klasskompis. (: längtar som bara den.

men nu ska magen få nå gott innan det är dax att dejta john blund.


pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar