söndag 13 februari 2011

äntligen

hejsan alla bloggläsare!

som sagt så har jag varit sjuk, eller haft feber hela veckan. fast egentligen så har jag det nu ah, men det är det lilla. bara förkylningsfeber skulle jag tro. 37 graders feber är inte så mkt. så jag kan komma på skolan imorrn igen, efter en veckas frånvaro. söndag idag, måndag imorrn. o det betyder att det är en ny skolvecka o förhoppningsvis så ska jag kunna full följa hela veckan ut, utan att få feber igen. vi får väl se. plus att jag får träffa mina underbara klasskamrater igen. snacka om att jag saknar dom sååå himla mycke nu asså. vill att det ska vara måndag nu så man får träffa dom igen. men jag vill egentligen inte ha skola. känner att jag inte orkar. menmen. man måste ju. (;

men nu ska jag försöka att få nånting i magen, sen så tror jag att jag måste ta en dusch. känner mig inte sådär ren. det måste behövas.

pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar