torsdag 3 februari 2011

trippelbollsturnering.

hejsan alla bloggläsare!

har nyss kommit in till sanna's lägenhet i stan efter en lång dag med trippelbollsturnering. det var jättekul. men det var väldigt tråkigt eftersom det var många som skadade sig. nån med typ ett blåöga, en med en skadad fot, nåra med skadade knän. ja, allt vad man nu kan göra illa. och jag kan ju säga att jag tillhör den skadade delen. jag skadade nämligen axeln efter att ha krockat in i en i Nv2. som typ oxå skadade sig. :/ så nu gör axeln såå djävla ont. kan typ inte röra den iaf., men det finns faktiskt något positivt med turneringen och det var att min klass, Sp2, vann Fairplay pokalen plus att vi vann hela turneringen tillsammans med Nv2.. (: härligt!!

aja. men snart så ska man väl ta o äta. får se vad Sanna hittar på. (: blir väl nå gott. som alltid :D sen så ska man på hockeyn. västernorrland derby idag. Modo möter Timrå. som dom måste vinna mot. men det tror jag att dom gör. (: känner det på mig. Modo vinner me 4-1! (y) hoppashoppashoppas ...

våra fina pokaler! (:

pussheej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar