onsdag 2 februari 2011

lite tidsfördriv. jajamensan

10 FAVORITER
Färg: svart, röd, lila :)
Mat: tacos, rotmos
Band: bobban, september, kiss.. ehm, ja nåra till äre väl!
Film: smala sussie pga dialekten, one tree hill(serie), vampire diaries
Bok: ehmm... jag läser inte så mycket böcker. så.. ingen nu..
Sport: Fotboll, hockey
Årstid: sommar, höst
Veckodag: Fredag
Glassmak: Vanilj&choklad, karamell och blåbär
Tid på dygnet: sommardagar/nätter mys!

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: trött och less
Smak: tuggummi
Kläder: mjukisbyxor, linne, mjukiströja
Bakgrund: vadå bakgrund?
Nagellack: ingenting, har ju kläst bort alla naglar, fy på mig
Tid: 14:44
Omgivning: klassrum med klasskamrater.
Irritationsobjekt: min nästäppa.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: nej.
Brutit mot lagen: vet ej. kanske, kanske inte.
Blivit arresterad: ne..
Badat naken: Ja
Varit med på TV: jope.. genom hockeyn..
Kysst någon du inte känner: neej..

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Evelina Lundberg, Sanna Gidlund, Rebecka Elfver, Frida Sahlen, har många fina vänner!
Du tycker om: Alla mina vänner,familj alla som gör livet lite bättre!
Du inte gillar: nämner inte det här.. håller det för mig själv.

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe

Vår eller höst: höst, så mysigt att klä sig i stora härliga tröjor, frisk luft och fina färger! (:

1 ÖNSKAN:
att jag och alla mina vänner ska få vara friska och må bra!



pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar