torsdag 17 februari 2011

2 timmars väntan

hejsan alla bloggläsare!

sitter nu alldeles själv, eller ja, plus Annikki. alla andra klasskamrater är på paradisbadet. vi har egentligen idrott nu. men jag kan inte vara med eftersom jag är förkyld/sjuk. det är då typiskt att man ska vara "sjuk" då man har bad på skolan. vilken otur! jag som så gärna skulle vilja vara med... NOT. jag hatar att bada med skolan. vet inte vrf men det är bara så..

aja så nu ska man väl ta o sitta på skolan i typ 2 timmar innan man kan ta bussen hem. får ta o hitta på nå tidsfördriv nu då man sitter i uppehålls-rummet. just nu sitter jag o kollar på då Annikki ta på sig lösnaglar. ganska kul att se faktiskt. typ. :D

undra vad man ska hitta på ikväll då man kommer hem. vi har typ inga läxor o sånt som man ska göra. så... men Modo spelar ikväll. så får väl se om man ska ta o se den matchen. hoppas på att dom vinner bara. (: jo just de. vi håller ju på att läsa på engelskan, så det får väl ta o bli det senare ikväll ah. kan göra det i hockey pauserna. :D

pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar