måndag 28 februari 2011

hur ska detta gå

hejsan alla bloggläsare!

ja, vet inte om jag här nämnt det här i bloggen. men det är såhär att vi har tyska grammatik prov imorrn. oja. jag kan ju säga att det är inte mycke som jag kan. nerå.. kan typ inte ett skiiit. har suttit o pluggat i två timmar eller nått. men det kanske inte är så konstigt att jag inte kan nå då jag inte har kunnat plugga. eftersom jag har så kallat "ghostat" min dator, i fredags. o då försvinner allt. precis ALLT! och det som vi ska kunna står i detta program som vi har fått. och det försvann ju. . . installerade det idag. så. ja. man har inte precis så länge att plugga. EN DAG. lite... aja. det får väl gå som det går. -.-

men nu ska jag ta en paus o kolla om det finns nå i skafferiet o sen kolla om det finns nå intressant på teven ikväll.


pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar