torsdag 24 februari 2011

typiskt småsyskon..

ja, nu sitter jag framför denna dator o blogg igen. tyvärr så har jag inte så mycke att komma me idag heller. har inte hänt så mycke förutom skola o sånt skit. hihih. aja, men varför jag skriver detta inlägg är för att jag har märkt att småsyskon kan vara så dryga ibland. dom fattar inte speciellt mycke. jag syftar såklart på Sandra, min lillsyrra. har tjatat på hon i en timme typ på att hon ska sätta sig att äta. men nejdå. det ska hon inte. hon ska sitta o glo framför teven som är så mycke "bättre". vi fick nämligen vara ensam hemma sen stund eftersom pappa var tvungen att åka till tandläkaren efter att ha bitit av en tag. haha. bra jobbat pappa. aja. så nu kom hon på att hon kanske ska äta. kvart i sex. två timmar efter det att maten har varit klar. fast pappa kom ju hem alldeles nyss ah. så inte konstigt att hon ska äta nu... aja. nog pratat om det. men jag ville bara "informera" er om att jag har en lillsyrra som inte lyssnar på en som pratar!! japp, irriterande.

men nu ska jag läsa engelska boken. sen blire kanske till att se hockeyn. (:


pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar