lördag 5 mars 2011

unforgettable night

hejsan alla bloggläsare!

igår hade jag världens bästa kväll me brudarna. skulle gärna vilja göra om det. hur kul som helst. åkte hem me Sanna vid halv 11 tiden nångång. sen åkte man hem till hon över natten. eftersom det var vinteryran i långviksmon. ja. det var det jag var på idag. men h-vete vad det blåste ute. gör det nu ah men.. det var ju som om man skulle blåsa bort eller nå. kallt blev det. roligare om det inte hade blåst. (: aja. o sen senare ikväll typ runt halv 6 ska man fara till l-mon igen o äta taco buffé på Millas. samtidigt blir det väl hockey på teven som dom har där. jag hoppas verkligen att Modo vinner ikväll. dom MÅSTE göra det i fall dom ska till slutspel. eller för den delen slippa spel i kvalserien...

aja. men nu ska jag ta en dusch. sen fixa mig. o sen vänta på att mamma ska komma hem så drar vi. (:


pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar