fredag 25 mars 2011

piiinsamt

i detta inlägg så kommer jag att skriva ut om min frustration lite grann .
så ni som inte vill höra det så kan ni sluta läsa här..

fy vad dåligt. kan inte ens vinna mot ett lag som Rögle :O värdelös på straffar, som alltid. en enda straffskytt finns det och det är Morten Madsen. men då väljer man att någon annan ska lägga en straff.. !? kan man inte slå ett allsvenskt lag så har man ingenting i kvalserien att göra. om det fortsätter såhär så kommer ni garanterat åka ur elitserien och hamna i kvalserien. finns ett ord att beskriva detta. PINSAMT. tror allvarligt att mitt modohjärta har börjat svalnat just nu.. men det hoppas jag att det inte har gjort. för modo kommer ändå alltid att finnas i mitt hjärta.

men snälla Modo, vill ni vara kvar i elitserien så måste ni börja kämpa o vissa lite jävlar anamma.. jag vill o hoppas verkligen att ni klarar er kvar. men det tror jag att ni göra. känner det på mig.

puuh. nu känner jag mig bättre. jag vara verkligen tvungen att ta ut min frustration på "nån". så då fick det bli här på bloggen.

pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar