tisdag 29 mars 2011

dessa 08:er

hejsan alla bloggläsare!

är just nu ensam hemma. detta beror på att pappa o lillsyrran är på fotbollsträning, mamma o brorsan jobbar. på varsitt jobb då förstås. ni som inte fattade det!!? x) haha. aja. men jag har inte så mycke att komma med. igen.. har inte hänt så mycke iaf, förutom det vanliga: skola, träning o plugg..

men varför jag egentligen skulle skriva detta inlägg är för att jag förstår mig inte på dessa 08-nummer som ringer stup i kvarten.. o när dom ringer så ska dom ju ringa i tio minuter ifall ingen svarar. som vi gör i våran familj. vi svarar aldrig på dessa "konstiga" nummer. säger som på göta kanal; djävla ballongförsäljare. (; haha, nemen skämt o åsido. ganska tråkigt att vara ensam hemma. finns ju ingen att "bråka" me. (; jo just de. vi har typ hur många läxor som helst, tror jag iaf, så man vet inte vad man har. nånting sånt!! ne nu ska jag inte skriva nå mer. inget vettigt att säga. ha en bra tisdagskväll. för det ska jag försöka att ha. :*


pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar