torsdag 17 mars 2011

a half hour left

hejsan alla bloggläsare!

sitter just nu på skolan och har.. ehm.. ingenting. eller ja. egentligen så har vi bad på idrotten. men tyvärr så kan jag inte vara med eftersom jag har som sagt så j'vla ont i ljumsken. kan typ inte gå. så då tror jag det inte är så smart att vara med på badet. om jag knappt kan lyfta eller böja benet så kan jag nog inte kunna simma heller. aja. men snart så ska jag gå till bussen. om en 20 min eller så. sen när jag kommer hem blire bara till att äta sen ska man ner till stan igen för att fara på hockeyn. Modo spelar ju som sagt i kvalserien nu och dom kommer att möta Örebro. min magkänsla säger att Modo kommer att vinna lätt. om dom förlorar mot Örebro så har dom ingenting att göra i elitserien heller. aja. men vet inte vad jag ska skriva mer. så detta får bli det sista för ikväll. eller!? ja, det får ni se. så kolla här kanske lite senare ikväll. finns säkert ett inlägg till. ;D

pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar