söndag 13 mars 2011

hejsan alla bloggläsare!

ja, nu är detta sportlov slut. redan!? tråkigt som fan. varför kan inte loven vara två veckor eller nå. det går ju så SNABBT!! men. shiet the same. man har ju iaf hunnit göra det man har velat göra. :D iaf jag. hoppas ni har gjort det. så. nu tycker jag att det kan bli sommarlov. fast det är ju "bara" tre månader kvar. och vem vet. dessa månader kan vara borta då man minst anar det. kan gå snabbt! haha. ne, nu blire bara nå skit prat här. bäst att sluta innan det blir mer "onödiga" saker.

men som sagt så är det skola igen imorrn. -.- skönt att få börja skoldan me sovmorron lär nog behövas. men hur ska jag kunna vända på dygnet. har ju typ sovit till 10 halv 11 varje dag på lovet. aja. men det ska nog vända. efter denna vecka så. (; men iaf så ska det bli oerhört skönt att få träffa alla igen. sakna dom så mycke nu faktiskt.

neheni. nu tror jag att jag ska sluta att skriva innan det blir alldeles för långt. blir jobbigt för er att läsa. bäst att ta nått i magen sen är det sängen som gäller. go'natt! (:


pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar