tisdag 22 mars 2011

lite panik under så få minuter.

hejsan alla bloggläsare!

fick vara utan strömmen ett tag. och datorn för den delen. eftersom min kära laptop behöver ström för att leva om man säger så. batteriet är urladdat. o behöver därför ström. menmen. nu är strömmen tillbaka iaf. det blev nåra panikartade, eller ja något liknande, minuter där. först så dog ju datorn som sagt. så då blev jag ju rastlös. sen for pappa på jobbe, o då var jag tvungen att kolla pannan då och då så att det inte skulle börja "koka". ja. gick ner till pannan, hörde att den lät konstigt, typ bubblade eller nå. ringde pappa. eftersom jag vart orolig att det var nå fel så att det skulle hända nå. typ börja brinna. haha. ja. typ. så han berättade hur jag skulle göra. så tillslut så kunde jag andas ut. den var helt vanlig igen. :D

ja. så detta med att strömmen far ute i "skogen" är inte så kul som det kanske borde vara. man blir ju rastlös föfan. :D aja. och nu måste jag väl ta en dusch eller nå. luktar så in i *PIP* rök. så. ja. men hoppas ni har fått sluppit detta elände. nu ska jag ta o göra läxa.

pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar