lördag 4 december 2010

skyltlördan

hejsan alla bloggläsare!

vaknade 12 idag. inte helt ovanligt. brukar sova länge på helgerna och de är därför jag tycker dom går så fort.. men om man går typ o lägger sig runt 2 varje kväll så är det väl inte konstigt att jag sover så länge. ;D aja. men iaf. idag så är det skyltlördan i Björna. så det blir väl till och gå på den. börjar 4 tror jag. hahah. ingen koll vettni. bra. då får man träffa mina underbara kusiner som man inte har träffat på ett tag nu. (: måste väl äta lite lunch innan jag går ut... i snön. det bara vräker ner.. snön alltså. ;P

sen är det hockey idag ah. Modo möter Färjestad borta. den börjar 4 så.. kan inte se matchen på teven idag. eller ja.. nå kan jag väl. men jag går hellre med mina kusiner på skyltlördan ist. (: men jag hoppas att Modo vinner. dom brukar alltid vinna då jag skriver det i bloggen. hehehe. :D det är ju bra. så förhoppningsvis så kommer Modo vinna idag ah. skulle vara bra!

näe, nu ska jag äta sen ta på mig varma kläder sen ut. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar