lördag 18 december 2010

julklappsinköp

hejsan alla bloggläsare!

har varit i stan idag o köpt julklappar. så snart så har man gjort bort alla. har bara till brorsan, mamma o pappa kvar. shit, hur ska jag hinna. det är ju liksom bara 6 dagar kvar. o jag har inte tid imorrn för då har jag fotbollsträning. På måndag har jag skola o går till 3. fast... jag kanske hinner på tisdag för då slutar man runt halv 11. (: YES! tänk er, snart är det jul och ett nytt år. :O snabbt det har gått. men det gillas! (Y)

vägen till stan var ju under all kritik. tog typ 45 (?) min att åka till ö-vik från Björna då det brukar ta runt en halv timme o åka. :o plogbilen har ju inte varit ute på vägarna o plogat. det var ju som en puckelpist. guppit o jävligt. men det var bättre då vi var på väg hem.

men nu ska jag ta o se på hockeyn. Sverige möter Finland. o vårt kära land leder med 3-1. (Y) (: hoppas dom håller i detta. skulle vara kul o spöa grannlandet. :D ses. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar