tisdag 21 december 2010

3 dagar kvar.

hejsan alla bloggläsare!

sista dan i skolan idag. så himla skönt. har verkligen blivit skoltrött. o de är ett halv år kvar. schieet.. men det kommer att gå snabbt. det har ju detta halv år gjort så. (: aja men iaf, så hade vi julavslutning kl 9 me julklapps utdelning. riktigt kul faktiskt. för ni som inte vet så går jag på en ny skolan som startade förra året. Mikael Elias teoretiska gymnasium. riktigt bra skola iaf. trivs suuuper. (Y) aja. detta med julklapps utdelning har vi/skolan haft sen den startade. en tradition vettni. ;D så nu är det verkligen skönt me looov kan jag säga er. men det tycker väl ni ah!? eller!? fast det är ändå positivt och negativt med att få jullov. dels för att man inte får träffa klasskamraterna på tre (?) veckor, sen att det ska bli skönt att få vara ifrån skolan ett tag.

men nu så har jag alldeles nyss tagit fram julgran me familjen. fast man kan ju säga att det var jag som tog fram den. för det var jag som pyntade den mest... typ. haha! aja. mycket vacker blev den. (: kommer en bild på den. OCH på den som vi hade på skolan.. tänk er att det bara är 3 dagar kvar till jul. OMG. o jag som inte är klar me julhandlandet. har ju till mamma o pappa kvar. OCH till brorsan. hjälp. hur ska jag hinna o köpa det!? det känns ju dumt att dom inte ska få nå av mig. aja. men det hinner jag. måste ju vara positiv. (;



/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar