tisdag 28 december 2010

hemma

nu har man kommit hem från hockeyn, skön...t. (: men jävla piss hockey. Modo förlora- igen, såklart. dom ligger sist i tabellen o värre kan det bli. det kan bli kvalserien... :o hoppas verkligen Modo inser allvaret o börjar vinna o ta TRE poäng.. aja. skärpning nu Modo.

aja. iaf så tog det runt en timme o komma hem. Den vanliga tiden brukar vara en halv timme då man är hemma. Men det är ju så jävla mycke folk o bilar på hockeyn såre inte är sant asså. ja. jag vet inte vad man vi stod väl me bilen i cirka en halv timme innan man kom där ifrån. inte en enda meter rörde vi oss. Eller jo, vi kunde backa nån meter o fram igen... men sen övertalade jag mamma att hon kunde köra en annan väg som går mycke snabbare. (: aja, men nu är jag hemma.

sen i natt ska jag se JVM. Sverige möter Ryssland. (: ja... Jag tycker att hockey är underhållande.. ibland iaf! :D men man måste ju faktiskt se hur det går för vårt kära land i hockeyn. denna gången småkronorna! (: aja. men nu ska jag gå ner.

pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar