onsdag 15 december 2010

dålig...

hejsan alla bloggläsare!

som ni ser så har jag inte skrivit på ett tag. ja. typ på en vecka tror jag. så jag får be så mycket om ursäkt för det. men jag har haft så mycket skolan nu för tin. och det blir inte mindre och göra heller. helst nu innan love och allt. men det ska bli skönt att sluta på tisdag. är verkligen skoltrött. så in i helsike. det lär nog bli nåra inlägg då och då. det kan jag lova. (:

aja. men nu så har jag historia. vi håller på med historia uppsats. kan säga att det inte är nå roligt iaf. jag sitter fast just nu. vi har typ hållit på i en-två veckor tror jag. och ja... har inte ens skrivit en sida än. hur fasiken ska detta gå. det ska vara klart typ 2-3 veckor efter jul. och inte tänker jag jobba med läxor på mitt lov inte.. nerå.. aja. får väl se hur det går. nu ska jag försöka jobba på . ciao! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar