fredag 22 oktober 2010

Äntligen

hejsan alla bloggläsare!

ville bara tala om att här hemma hos mig snöar det för tillfälligt. göre det hos dig!? (; om inte. så synd för er! mohaha. nemen skämt åsido. jag älskar verkligen snö. jag bara ÄLSKAR det. :) så snart så kan man ju typ börja åka/köra skoter. haha. det har faktiskt kommit ganska mycket snö på bara nåra timmar. skulle tro att det har kommit omkring 5-10 cm. men vet inte riktigt. det är ju inte så att jag har mätt med en linjal eller nått. utan jag ser det med egna ögon. hehe :D aja. skit samma hur mycket snö det har kommit. huvudsaken är att det snöar så att man får mycket snö. (: det håller på att snöa fortfarande. det bara öser ner. hoppas det snöar imorgon ah. bättre snö än regn. hatar regn. ÄLSKAR snö.

ne men nu så ska jag gå ner. sätta mig framför teven och kolla på idol. det enda som är synd är att Alice har hoppat av. :( hon som var en av mina favoriter. jag som ville att hon skulle komma till final tsm med Olle. men nejdå. så blir det inte. då får jag väl hoppas på att Olle håller sig kvar. (: hare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar