söndag 17 oktober 2010

sleep well

godnatt alla bloggläsare, nu tänker jag ta o hoppa i säng. ganska trött. skola imorgon ni vet. jag börjar inte förrän 25 i 10 imorgon. skönt. jag ÄLSKAR sovmorgon. men jag har bara en sovmorgon på hela veckan. det tycker jag är för lite. vill ha minst 2. som en annan i min klass har!? ;o haha. nattinatti

jo, förresten. igår så var jag ju på hockeyn. och Modo vann med 5-1 mot HV71. (: (Y) väldigt bra match var det. många målchanser för Modo. iaf i den 1:a perioden. men ändå stod det 1-0 till Hv71. ;o modo kunde ha ledde (stava) me 3-1 om dom hade satt sina chanser. aja, dom vann iaf. det är det viktigaste. men... Modo kunde faktiskt ha vunnit med 10-1 ah, om det var så. då kanske ni förstår hur många chanser Modo hade utan att det blev mål. (: aja, men hade jätte trevligt sällskap på hockeyn.

här nedanför kommer det en bild på Anton Hedman och Robert Rosén, dom var i Fans Corner efter matchen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar