torsdag 14 oktober 2010

thefirstsnowishere

hejsan alla bloggläsare!

ville bara säga att den första snön har kommit. imorse kl 10 ö 7 när jag for till skolan snöade det inte. men sen kl åtta när jag kom till stan så började det snöa. iaf vad jag såg. det kan ha börjat snöat tidigare. men jag vet inte om det gjorde det eftersom jag sov. :D menmen. vad spelar det för roll. huvudsaken är att det har kommit snö. har längtast så mycket efter det. vill åka skoter. tycker det har gått otroligt snabbt. tyckte typ att det var vinter alldeles nyss. konsigt nog så har det gått ett år redan.. haha. men det är länge kvar innan man kan köra skoter iaf. det har ju bara kommit några centimeter än. så jag hoppas att det kommer mer. :D
sen klockan 7 ska man gå till församlingshemmet med lillsyrran. det är röda korset. för ni som kanske undrar vad det är för nå, så är det små stjärnorna, lotteri och fika. kanske inte så kul. men jag tycker att det är kul o se på små stjärnorna. dom är så söta när dom står där framme. aja. men först måste jag göra lite läxor innan man går dit. (: see ya later alligator

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar