lördag 16 oktober 2010

Good morning

godmorron alla bloggläsare! (:

vaknade 10. helt otroligt. jag brukar egentligen vakna runt 11-12. men inte idag inte. tur det för jag kan ju inte sova bort hela helgen. då kommer det bli en kort helg! ;D aja, men iaf så har jag hunnit med att städa mitt rum lite grann. det började se förjävligt ut helt enkelt. i veckan såg det inte alls bra ut. för brorsan har tappetsera på hans rum. och då fick alla hans grejor vara på mitt rum tills vidare. så det såg inte så städat ut. hahaha. men nu är han klar med rummet och alla hans grejor är tbx. så nu är det städat i mitt rum... igen. kommar nog behöva städa nästa vecka ah. skulle inte förvåna mig. för jag använder golvet som garderob.. typ... (; måste skärpa till mig helt enkelt.

sen senare ikväll ska man fara på hockeyn. Modo möter HV71. kan bli en svår match idag. men jag hoppas att dom vinner. för dom har spelat bra på hemmaplan och har gjort många(?) mål. iaf dom senast två hemma matcherna sp har dom gjort 12 mål. och släppt in 3. det är bra tycker jag. fast då har dom spelat mot lag som kanske inte är så bra. men.. iaf.. tror att dom kan vinna stort denna gången ah. håller tummarna på det! (Y)

men nu ska jag försöka att gå ut i detta fina väder! hare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar