tisdag 2 november 2010

dåligt av mig...


hejsan alla bloggläsare!

jag får be så mycket om ursäkt för den allt för dåliga uppdateringen. men det är så här att jag har haft så mycket i skolan och allting. har haft haft så mycket läxor. så det är därför jag inte ha kunnat göra nått inlägg. men.. nu ska det bli ändring på det. för nu har jag LOV! yes. snacka om att det är skönt. för man får ligga kvar i sängen och sova lite längre. fast.. jag sover ju typ bort hela dagarna. hahah. sover typ till 11-12 varje dag. med jag SKA försöka att ändra på det. med det kommer att bli svårt. för det är så skönt att ligga i sängen då den är så varm och skön. :D aja. jag vaknade för en timme iaf. och.. jag ligger i sängen fortfarande. låter det bekant!? aja, hur som helst så ska jag ta o gå ner och få i mig lite frukost..eller kanske lunch man ska säga. min mage skriker efter mat. hare tillsvidare. skriver ett inlägg eller två senare idag! ^^ hare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar