fredag 14 januari 2011

svenska skit sak.

ja, nu sitter jag på lektionen o har Svenska. vi håller på me litteratur som vi ska skriva om nåra texter vi har lyssnat på. och, ja.. det är ju inte sådär jättekul. utan tvärtom. hoppas verkligen att jag blir klar me detta snart. jag orkar verkligen inte jobba me detta nå mer. hur drygt som helst. aja. måste jobba till helgen me allt annat ah. ja, som ni såg i mitt tidigare inlägg så har vi jättemycket som ska göras de senaste 1-2 veckorna. så ingen ledig helg inte. nerå.. aja.

håller på att somna här vid bordet. mina ögon vill verkligen inte vara öppen, dom vill bara fällas ihop snart. får väl se om dom gör det eller inte. ;D förklaringen till varför jag är så trött är att jag var på hockeyn igår. så jag kom hem runt kvart ö 10, sen skulle jag ta varma mackor, o det tog ju den tid det tog. så då var klockan halv 11 redan. tiden jag brukar ligga i sängen. så jag kom inte i sängs förrän runt kvart i 11-11. men kvällen var iaf bra. Modo vann ju mot Brynäs me 6-1. snacka om vilken match dom bjöd oss på. o snygga mål för den delen. :D så nu ligger dom på slutspelsplats o jag hoppas att dom stannar där. men dom får gärna komma högre upp oxå. haha!!

aja. men nu måste jag fortsätta jobba om jag ska bli klar med denna svenska!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar