torsdag 27 januari 2011

dumma handboll

hejsan alla bloggläsare!

ja, nu sitter jag på rummet o ska försöka att ta mig an historia uppsatsen. och något positivt me den är att jag tror jag snart är klar med den.. (Y) aja. men angående rubriken. vi hade idrott sista timmen på skolan idag. vi hade handboll. o det var jättekul.. men bara tills jag stukade pekfingret. gjorde ont som bara den kan jag ju säga. men jag la inte av utan jag fortsatte att spela. man kan ju inte lägga av då det är så kul heller!! (: men jag kanske tog det lite försiktigt. ville ju inte bryta fingret. var väl lite svårt att ta emot bollen. men ändå klarade jag det galant. ;D aja, så nu sitter jag här o har det lite svårt att skriva ordentligt. kan typ inte trycka ner tangenterna ordentligt. gör så himla ont... tur att jag kan skriva överhuvudtaget. kunde vara värre.. kunde ha brutit den. tur i oturen brukar man säga.!!

men nu hinner jag inte skriva nå mer. nu måste jag göra uppsatsen plus nå mer. hoppas ni har det plugg fritt.

pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar