lördag 15 januari 2011

it's almost over

hejsan alla bloggläsare!

nu har jag nyss sett på en film. ehm, kom inte ihåg vad den hette, konstigt namn var det iaf. :D aja. sen har jag sett på hockeyn oxå. den gick ju som den gick. Modo förlorade me 3-4 mot Djurgården. men jag tyckte ända att Modo gjorde en bra match. dom tog in 3 mål i den sista perioden o då ledde dom me 3-2. det tycker jag var starkt utav Modo.. men sen så gjorde dom ett sådär allt för onödigt och dåligt byte. 3-3 blev det då, me tre minuter kvar. o sen förlorade Modo efter straffar. aja. ett poäng är ju bättre än inget. (: men på torsdag tar dom 3 poäng mot Frölunda.

men, som sagt. nu är det snart slut på denna helg oxå. -.- inte nån sådär rolig o slapp helg. neddå. för det har varit en plugghelg... and i don't like it. kan man inte få en enda helg till att inte göra nånting, inga läxor, inge plugg!? nope. absolut inte. aja. skit samma. o imorrn så måste jag vakna runt 9, har nämligen träning i Husum. blir min första träning sen den började i början av december. har ju nämligen varit förkyld så har inte kunnat tränat nå. men nu ska det bli av satte. (; just de. sen när jag kommer hem ska man gratta min älskade bror som fyller 21. sen blir det väl mer plugg.. men nu ska jag ta o se om teven har nå o bju på. detta blir väl mitt sista inlägg för ikväll. så får väl ta o passa på o säga go'natt. (:

pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar