söndag 23 januari 2011

New day, new opportunities

hejsan alla bloggläsare!

jaha, idag äre söndag o jag hatare. för då betyder det att de är skola imorrn. varför är helgerna så kort jämför med veckodagarna!? kan nån svara på det!? aja. helgen går så himla snabbt ibland. det är till och med så att man inte hinner med allt man vill. denna helg så har jag hunnit med ganska mycket iaf. i fredas var jag o kolla på innebandyturnering i gympasalen i björna. sen gjorde jag massor med annat. igår så gick jag en promenad eftersom jag var ensam hemma så jag tänkte att jag var tvungen att göra nå. duktigt va!? (; sen såg jag på hockeyn. som var så himla underhållande o se på. inte nog med det, så vann Modo över Timrå me 5-2 (!) .. vilket drag det var i arenan. inte för att jag var där, men jag hörde det genom tvskärmen. (Y) det var bara en klack i hallen tillslut. nämligen modoklacken! I LIKE! (:

men nu måste jag gå ner o äta frukost.. ja.. jag har inte gått upp ur sängen än.. kanske inte så konstigt då man vaknar runt 12 (varje helg) och är ensam hemma -igen, så att ingen kan säga till en att komma ner o äta. ;D och sen så när mamma o alla kommer hem så ska man fara till kusinern på Näset o gratta Andreas som fyller 11 år. kulkul. då får man träffa deras söta valp igen. den är så himla söööt.. aja. men då vet ni vad som händer idag. så nu ska jag ta o gå ner. ha en bra o härlig dag!


pussheej!
så fint väder idag! (:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar