söndag 14 augusti 2011

rubrik vare ja!

hejsan alla bloggläsare!

var ett tag sen jag skrev här. men jag har inte orkat och så. men jag ska försöka att bli bättre på det. men det är bara det jag vet inte vad jag ska skriva om.. idétorka. om ni har nå förslag på vad jag ska skriva om så skulle det vara snällt om ni delar med er av de. (:

aja. sitter på lillsyrrans rum. hon har nämligen fått en egen dator av brorsan. så nu slipper hon vara på min dator. (; haha. men lyssnar på spotify. jag hatar verkligen att man bara kan lyssna på en och samma låt 5 ggr. det suger... :@ bara jag som tycker det!?

men iaf, väntar på att mamma ska göra iordning maten. sen åker jag och kollar på våran match i Gideå. sen hem igen för att kolla på lillsyrrans match här hemma. i Björna alltså, för ni som undrar vart jag bor. (:

men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. blev lite grann iaf. (:


pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar