torsdag 18 augusti 2011

no more job

äntligen lov igen. i en vecka. gjorde nämligen bort jobbet idag. sista gången. skön..t !! inge mer jobb innan skolan börjar. känns så himla bra. nu ska jag sova ut på veckorna, som jag inte har kunnat göra i sådär tre veckors tid. men nu får jag äntligen göra det. men tyvärr så kommer jag inte kunna sova ut imorrn. eftersom jag ska ner till stan me pappa, farmor och farfar. vi ska till elgiganten. dom ska kolla på nån disk- eller tvättmaskin. kom inte ihåg vad det var. och jag kommer att kolla på en dator. den här som jag har nu är typ helt cp. stänger av sig hela tiden. men denna dator har vi ju fått från skolan, så det är ju inte nån sån där jättebra dator. så brorsan ska hjälpa mig med att hitta en BRA dator. han jobbar nämligen på elgiganten. (:

så mina pengar som jag får från sommarjobbet kommer att gå till en ny dator. en del iaf. pappa kommer att slänga in nån slant ah. tack för det pappa! :D

men nu ska jag kanske ta en tupplur innan jag måste packa väskan för att dra till fotbollsträning. ha en bra torsdag! (:

pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar