fredag 22 april 2011

looov

äntligen är det påsklov. så himla skönt. börjar bli riktigt skolless nu. sen när detta lov är över är det "bara" en månad kvar innan vi slutar skolan. snacka om att detta andra år har gått snabbt. ;o aja. tyvärr så har jag inte uppdaterat bloggen på ett tag. anledningen kunde ni se i det förra inlägget. Plugg.... men nu kanske jag komma kunna blogga lite mer då det inte blir nå plugg !! ;D ahaha. aja. idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. vad är detta!? kan ju inte sitta inne hela tiden äh. måste hitt på nå. men det gör jag ska ni se! ;D

på tal om att sitta inne. jag förstår inte att ett tv spel kan vara så roligt. jag menar just nu sitter brorsan o spelar NHL me grannen. det enda han gör på dagarna är att spela. han spelar ju 24/7. om han nu inte jobbar såklart. aja. han får väl göra som han vill. det är hans liv. hahah. ne nu ska jag inte sitta o klaga på brorsan. jag ska nämligen gå ut i det underbara vädret !!


pussheej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar