söndag 10 april 2011

god eftermiddag.. eller nått!?

hejsan alla bloggläsare!

just nu sitter jag på mitt rum o lyssnar på musik. eller rättare sagt ligger i sängen. (; är ensam hemma. brorsan jobbar o dom andra är ute på sjön o försöker att få nån fisk. o här sitter jag. alldeles själv. tänkt att det kan vara så skönt att vara ensam hemma!? ingen som säger åt en att man ska göra saker o ting.. haha. aja. nu blire bara strunt prat här känner jag.

men iaf. idag har vi match i Husum. vi möter Anundsjö. andra träningsmatchen för iår. första matchen för mig. (; ska bli hur kul som helst. har längtat efter att få spela matcher igen. sen är det väl inge länge kvar innan serien börjar. nån gång i maj tror jag. (; ni får gärna hålla tummar o tår idag. för vi ska vinna!

ne nu måste jag få nå i magen, sen packa väskan. drar iväg kvart ö 3.


pussheej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar